2019 DGS Sonuçlarına Göre Kayıt Hakkı Kazanan Adayların Kayıt İşlemleri
2019 DGS Sonuçlarına Göre Kayıt Hakkı Kazanan Adayların Kayıt İşlemleri
2019 DGS sonuçlarına göre Nişantaşı Üniversitesi’nin lisans bölümlerine yerleşen öğrencilerin kayıt işlemleri, 09-13 Eylül 2019 tarihleri arasında, Üniversitemiz Maslak 1453 NeoTech Kampüsü’nde gerçekleştirilecektir.
KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
- DGS sonuç belgesi (https://ais.osym.gov.tradresinden çıktı alabilirsiniz)
- Lise diplomanızın fotokopisi veya e-devlet çıktısı (e-devlet çıktısını https://www.turkiye.gov.tradresinden alabilirsiniz.)
- Ön lisans diploması ve fotokopisi veya e-devlet çıktısı (e-devlet çıktısını https://www.turkiye.gov.tradresinden alabilirsiniz.)*
- T.C. nüfus cüzdanı aslı ve bir adet fotokopisi
- Adli sicil kaydı (https://www.turkiye.gov.tradresinden indirebilirsiniz.)
- 3 adet vesikalık fotoğraf
- Askerlik belgesi (1998 ve daha önce doğumlu erkek öğrenciler için)
- İkametgah belgesi veya beyan formu
- Rapor istenen lisans programları için sağlık raporu**
*Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 05/08/2019 tarih ve 34249659-100-E.56972-4928 sayılı yazı ile bildirilen bilgiye göre; “2019 yılı Dikey Geçiş Sınavı kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. başararak mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla 2019-2020 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılı başlangıcına kadar, 2019 DGS'de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına kayıt yaptırabilmeleri 31/07/2019 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında uygun bulunmuştur.” ön lisans programlarından mezun olamayan öğrenciler, üniversitemizin Akademik Takviminde belirtilen bahar yarıyılı başlangıcı, 10 Şubat 2020, Pazartesi gününe kadar mezun oldukları takdirde mezuniyet belgeleri ile birlikte kayıt işlemlerini yapabileceklerdir.
**RAPOR İSTENEN BÖLÜMLER VE AYRINTILARI:
HAVACILIK YÖNETİMİ (Lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
- Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
- Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (işitme kaybı/ eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).
HAVACILIK ELEKTRİK VE ELEKTRONİĞİ / UÇAK GÖVDE-MOTOR BAKIM (Lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
- Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
- Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (renk körlüğü, işitme kaybı/eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb).
EĞİTİM ÜCRETİ ÖDEME KOŞULLARI:
- Havale/EFT ile Ödeme: Yıllık öğrenim ücreti, üniversitenin aşağıdaki banka hesaplarına doğrudan havale veya EFT yöntemiyle ödenebilir. Havale işlemi, kampüs içerisindeki banka şubesinden de gerçekleştirilebilmektedir.
Hesap Bilgileri
Banka ve Şube: Vakıfbank – Etiler Şubesi
Alıcı: Nişantaşı Üniversitesi
IBAN: TR26 0001 5001 5800 7306 1054 34
Açıklama: Açıklama kısmına Öğrencinin adı, soyadı ve T.C. Kimlik Numarası yazılmalıdır.
- Otomatik Tahsilat Sistemi (OTS) veya Eğitim Kredisi: Yıllık öğrenim ücreti, kampüs içerisindeki ve ülke genelindeki tüm Vakıfbank şubelerinden OTS veya eğitim kredisi ile taksitlendirilerek ödenebilmektedir.
Kredi Kartı ile Ödeme: Kullanılabilir limiti öğrenim ücretini ödemeye yeterli World, Maximum, Axess ve Bonus özellikli kredi kartları ile QNB Finansbank ve HSBC kredi kartlarıyla taksitli ödeme yapılabilmektedir. Diğer bankaların kullanılabilir limiti yıllık öğrenim ücretini ödemeye yeterli banka kredi kartları ile tek seferde ödenebilir.
05.09.2019