HIZLI ERİŞİM İLETİŞİM

NishNova Together Serisi : Müşteri Deneyimi Haritası

Günümüzde girişimcilik ve kendi kariyerini oluşturma yolculuğu, müşterilerle kesiştiğinde bilinmesi gereken önemli noktalar vardır. Bunların en başında da dijital pazarlama gelir. Çalışılacak pazarda, pazarlamanın en önemli kısmı müşterinin tanınması, beklentilerinin bilinmesi ve ona göre yol haritalarının oluşturulmasıdır. Müşterinin daha iyi tanınması için deneyimlerine bakılır; ancak, müşteri deneyimi sadece pazarlama ve satış birimlerinin faaliyetleri sonucunda oluşmamaktadır. Müşteri deneyimi, şirketin müşteri ile temas eden tüm noktalarında yaşanan deneyimlerin bir bileşimidir. Startuplar da bu deneyimler ve deneyimlerden oluşturdukları analizlerle girişimlerini geliştirirler.
 
Çağımızın en önemli konularından biri ürün odaklı olmaktan müşteri odaklı olmaya geçiştir. Bu konuyu içselleştirmiş, ekosistemin bilinen yüzlerinden dijital pazarlama denilince akla ilk gelen isim olan Uğur Özmen, 11 Ekim 2018 saat 17.30’da NishNova’da bizlerle birlikte olacak. Uğur Özmen’in başarı hikayesini kendi ağzından dinlemek ve sorularınıza yanıt bulmak için, sizleri mutlaka NishNova'ya bekliyoruz!
 
Not: Etkinliğimize ücretsiz katılım için:
nishnovatogether.eventbrite.com
Etkinlik Tarihi: 11.10.2018