90 (212) 210 10 10

TR

ENG

DUYURULAR

2023 DGS SONUÇLARINA GÖRE KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARIN KAYIT İŞLEMLERİ

2023 DGS sonuçlarına göre İstanbul Nişantaşı Üniversitesi’nin Lisans bölümlerine yerleşen öğrencilerin kayıt işlemleri, 14-20 Eylül 2023 tarihleri arasında, Üniversitemiz Maslak 1453 NeoTech Kampüsü’nde gerçekleştirilecektir.

KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR                                                                 

  • DGS sonuç belgesi (https://ais.osym.gov.tr adresinden çıktı alabilirsiniz)
  • Lise diplomanızın fotokopisi veya e-devlet çıktısı (e-devlet çıktısını https://www.turkiye.gov.tr adresinden alabilirsiniz.)
  • Ön lisans diploması ve fotokopisi veya e-devlet çıktısı (e-devlet çıktısını https://www.turkiye.gov.tr adresinden alabilirsiniz.) *
  • T.C. nüfus cüzdanı aslı ve bir adet fotokopisi
  • Adli sicil kaydı (https://www.turkiye.gov.tr adresinden indirebilirsiniz.)
  • 3 adet vesikalık fotoğraf
  • Askerlik belgesi (2002 ve daha önce doğumlu erkek öğrenciler için)
  • İkametgâh belgesi veya beyan formu
  • Rapor istenen lisans programları için sağlık raporu**

*Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 10.08.2023 tarih ve E-34249659-100-53568 sayılı yazı ile bildirilen bilgiye göre; 2023 yılı Dikey Geçiş Sınavı kayıt tarihleri arasında yükseköğretim kurumlarından mezun olamadığı için kazandığı programa kayıt yaptıramayan ancak kayıt tarihinden sonra stajını tamamlama, bütünleme sınavı, tek ders sınavı vb. başararak mezuniyet hakkı elde eden ön lisans öğrencilerinin bu durumlarını belgelemeleri kaydıyla 2023-2024 eğitim öğretim yılı bahar yarıyılı başlangıcına kadar, 2023 DGS'de kayıt hakkı kazandıkları lisans programlarına kayıt yaptırabilmeleri 02/08/2023 tarihli Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında uygun bulunmuştur.” ön lisans programlarından mezun olamayan öğrenciler, üniversitemizin Akademik Takviminde belirtilen bahar yarıyılı başlangıcı, 26 Şubat 2024, Pazartesi gününe kadar mezun oldukları takdirde mezuniyet belgeleri ile birlikte kayıt işlemlerini yapabileceklerdir.

**RAPOR İSTENEN BÖLÜMLER VE AYRINTILARI:

HAVACILIK YÖNETİMİ (Lisans) mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:

  • Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
  • Sivil Havacılık Genel Müdürlük tarafından yetkilendirilmiş havacılık tıp merkezlerinde yapılan muayene sonucunda, uçuş harekât uzmanı görevlerini yerine getirmeye engel teşkil edebilecek herhangi bir fiziksel ya da akli hastalığa sahip olmadığını, merkezi sinir sisteminin normal olduğunu, gözlüklü ya da gözlüksüz en az 6/9 görme keskinliğine sahip olduğunu, yeterli işitme kapasitesine sahip olduğunu, kulak, burun ve boğaz fonksiyonlarının normal olduğunu belgeleyen sağlık kaydına sahip olmak.

HAVACILIK ELEKTRİK VE ELEKTRONİĞİ / UÇAK BAKIM VE ONARIM (Lisans) mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:

  • Havalimanı giriş kartı almasına engel oluşturacak herhangi bir Adli Sicil Kaydı veya Adli Sicil Arşiv Kaydı bulunmamak.
  • Mesleği ve/veya meslekte verilen görevi icra etmesine engel oluşturacak herhangi bir sağlık sorunu bulunmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden son 6 ay içinde almış olmak şartıyla heyet raporu almak (renk körlüğü, işitme kaybı/eksikliği, görme kaybı/eksikliği vb.)

 

 

 

EĞİTİM ÜCRETİ ÖDEME KOŞULLARI:

1: Havale / EFT

Tüm banka hesapları üzerinden, Vakıfbank Etiler Şubesi İstanbul Nişantaşı Üniversitesi adına kayıtlı TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41 IBAN numaralı hesaba havale/EFT işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Hesap Sahibi (Alıcı) İstanbul Nişantaşı Üniversitesi olup, alıcı kısmına kendi adınızı ya da öğrenci adını kesinlikle yazmamanız gerekmektedir.

Banka : Vakıfbank T.A.O.

Şube : Etiler

Iban : TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41

Alıcı Hesap : İstanbul Nişantaşı Üniversitesi

Açıklama: Öğrenci Adı Soyadı ve T.C. Kimlik Numarası yazılmalıdır.

Açıklama kısmında bilgileri eksik/hatalı olan ödemeler işleme alınmayacaktır. Eksik ve hatalı işlemlerden kaynaklı gecikme nedeniyle İstanbul Nişantaşı Üniversitesi mesuliyet kabul etmemektedir.

2: Kredi Kartı ile Online Ödeme Yöntemi

Eğitim ücretinizi Axess kartına en fazla 12 taksit, World, Bonus, Maximum, Card Finans, Paraf, Bank Kart Combo, Sağlam Kart, AlBaraka, Garanti Miles&Smiles ve Qnb Miles&Smiles kartlarına en fazla 9 taksit şeklinde ödeyebilirsiniz.

Kredi kartı ile yapılacak taksitli işlemlerde, bankaların uygulamış olduğu komisyon oranları eğitim ücreti üzerine yansıtılmaktadır.

İşlemler online ödeme ile PAYNET sistemi üzerinden yapılacağı için, bankaların uygulamış olduğu Eğitim Kampanyaları bu ödemelerde geçerli olmayacaktır. Bu nedenle tek çekim yapılan işlemlerin bankanız tarafından taksitlendirilmesi mümkün değildir. Online yapılan işlemlerin aynı gün iptali mümkün olup, 1 gün sonra ve daha sonraki günlerde iptal işlemi yapılamamaktadır.

American Express kartları ile işlem yapılmamaktadır.

ÖNEMLİ NOT: KREDİ KARTI YA DA BANKA KARTINIZIN ONLINE ÖDEMEYE AÇIK OLMASI GEREKMEKTEDİR!

3: Vade Farksız, Taksitli Ödeme

A) OTS-Otomatik Tahsilat Sistemi (DENİZBANK-ZEYTİNBURNU ŞUBESİ)

Üniversitemizin Denizbank ile yapmış olduğu iş birliği neticesinde bankanın koşullarına uygun bulduğu öğrenci/velilere yıllık Eğitim-Öğretim ücretinin tamamına kadar limit tahsis edilir. Banka kanalı ile tanımlanan limit dahilinde 9 aya kadar herhangi bir faiz uygulanmaksızın eşit taksitler halinde ödeme yapılabilir. Dosya masrafı yoktur.

*Kayıt tarihleri süresince Denizbank Şubesi Üniversite Kampüsümüz içerisinde bulunacaktır. Ayrıca şubeye gitmeye gerek kalmayacaktır.

OTS (OKUL TAHSİLAT SİSTEMİ) ŞARTLARI

*E-DEVLET ŞİFRENİZ ve aşağıda belirtilen gelir belgelerini eksiksiz temin etmeniz gerekmektedir. Ayrıca OTS başvurusunun kolayca onaylanabilmesi için KKB (Kredi Kayıt Bürosu) puanınızın olumlu olması gerekmektedir.

Özel sektör çalışanları: Maaş Bordrosu (Kaşeli ve ıslak İmzalı) Bordroyu İmzalayan İş Yerine Ait İmza Sirküleri, SGK Tescil ve Hizmet dökümü (E- Devletten Barkotlu)

Kamu Çalışanları: Maaş Bordrosu (e-Devletten Barkotlu belge)

İşveren için: Vergi Levhası, Son 3 Dönem Beyanname

Emekli için: 4a/4b/4c Emekli Aylık Bilgisi

Detaylı bilgi için: 0212 210 10 10

ÖDEMESİNİ DENİZBANK OTS (OKUL TAHSİLAT SİSTEMİ) İLE YAPACAK ÖĞRENCİ/VELİLERİMİZİN DİKKATİNE!

Denizbank OTS aracılığı ile ödeme yapacak öğrencilerimizin/velilerimizin Denizbank müşterisi olması işlemlerini hızlandıracaktır. Buna göre; halihazırda Denizbank müşterisi olan velilerimiz cep telefonlarına Mobil Deniz uygulamasını indirirlerse ve aktif olarak kullanırlarsa üniversitede banka işlem süreleri kısalacaktır. Denizbank müşterisi olup sistemde eski kimlik kartı tanımlı olan öğrencilerimizin/velilerimizin de kendilerine en yakın Denizbank şubesine giderek Yeni Tip Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartlarını sisteme tanımlatmaları gerekmektedir. Denizbank müşterisi olmayan velilerimiz dilerse kendilerine en yakın Denizbank şubesine giderek müşteri olabilir ya da Mobil Deniz uygulaması ile şubeye gitmeden Denizbank müşterisi olabilirler. İlk defa müşteri olacakların dikkat etmeleri gereken husus, hesap açılışında şubeyi İstanbul/Zeytinburnu Şubesi olarak seçmeleri gerekmektedir. Bu işlemleri tamamlayarak kayıt için üniversitemize gelen öğrencilerimiz/velilerimiz OTS işlemleri için harcayacakları zamanı bir hayli azaltacaklardır.

 

Apply Nişantaşı