TR
Yayıncılık dünyasına Philip Kotler’in “Pazarlama 5.0” kitabıyla merhaba diyen Nişantaşı Üniversitesi Yayınları, bu kez iş dünyasının öncü ismi Raja Rajamannar’ın “Kuantum Pazarlama” kitabını okurlarla buluşturuyor.
Uluslararası büyük ölçekli kurumlarda dönüştürücü liderliğiyle tanınan, Mastercard CMO’su Raja Rajamannar, Kuantum Pazarlama’da sürekli değişim halindeki bir sektörde doğru pazarlama stratejilerini uygulayarak gelişmek isteyen herkesi ilham veren bir yolculuğa çıkarıyor.
Teknolojinin hızla değiştiği, toplumların da bu değişime ayak uydururken dönüşüm geçirdiği bir çağda olduğumuza değinen Raja Rajamannar, pazarlamada beşinci paradigma dönemini yaşadığımızı ve artık iş dünyasında kuantum pazarlamayla birlikte kuantum CMO’larının önem kazandığını açıklıyor. Rajamannar, bu yeni dönemde gündemde kalabilmek ve başarılı bir CMO olmak için işletmecilere rehberlik ediyor.