TR
2022 YKS ile İstanbul Nişantaşı Üniversitesi’nin lisans veya ön lisans programlarına yerleşenlerin;
DGS kayıt tarihleri 9-14 Eylül ve Yks Ek Kontenjan kayıt tarihleri 26 – 30 Eylül tarihleri arasında, aşağıdaki ilgili tüm evraklarla birlikte kayıt işlemlerini Maslak 1453 NeoTech Campus’te yüz yüze yapmaları gerekmektedir.
Kartınızın online ödemeye açık olması gerekmektedir.
KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
KAYIT ÖNCESİ ONLİNE DOLDURULMASI GEREKEN FORM
İstanbul Nişantaşı Üniversitesi Ailesi’ne katılan yeni öğrencilerimiz, kayıt işleminizin hızlı ilerlemesi ve tamamlanabilmesi için "Öğrenci Bilgi Formu’nun https://obis.nisantasi.edu.tr/Ogrenci/Ogr0451/ linkten eksiksiz doldurulması ve form içeriğinde yer alan "Okudum, Anladım, Onaylıyorum" cümlesini tıklayarak yönlendirme linkinde bulunan Eğitim Sözleşmenizi ve KVKK Bilgi Formunu okuyup onaylamanız gerekmektedir.
Aşağıda belirtilen bölümleri kazanan öğrencilerimiz için Sağlık Raporu. Her bölüm için sağlık rapor detayları aşağıda ayrıca belirtilmiştir:
Öğrenci ve ödeme yapacak velilerin E-Devlet Şifrelerini yanında getirmeleri zorunludur.
SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ (ön lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
HAVACILIK YÖNETİMİ (lisans), SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ (ön lisans) mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
HAVACILIK ELEKTRİK ve ELEKTRONİĞİ / UÇAK BAKIM ve ONARIMI (lisans) ile UÇAK TEKNOLOJİSİ (ön lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
DENİZ ULAŞTIRMA ve İŞLETME (ön lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
HAVA TRAFİK KONTROLÜ (lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
PİLOTAJ (lisans) eğitimi mesleğini icra edebilmek için aranan nitelikler:
**Bir yükseköğretim programına kayıt hakkı kazanan ancak, ortaöğretim kurumlarında, ön lisans programında veya lisans programlarında mezun aşamasında olup staj, bütünleme veya tek ders sınavına girecek adayların da belirlenen tarihlerde yükseköğretim kurumlarına geçici kayıtları yapılacaktır. Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini, 31 Aralık 2021 tarihine kadar yükseköğretim kurumuna ibraz etmeleri halinde asıl kayıtları yapılacaktır. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgelemeyenlerin geçici kayıtları silinecek ve bu durumda olup belirlenen tarihlerde geçici kayıtlarını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.
Durumları aşağıdaki bentlerden birine uyan adaylar için uygulanmak üzere;
ÖDEME YÖNTEMLERİ
1: Havale / EFT
Tüm banka hesapları üzerinden, Vakıfbank Etiler Şubesi Nişantaşı Üniversitesi adına kayıtlı TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41 IBAN numaralı hesaba havale/eft işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Hesap Sahibi (Alıcı) Nişantaşı Üniversitesi olup, alıcı kısmına kendi adınızı ya da öğrenci adını kesinlikle yazmamanız gerekmektedir.
Banka : Vakıfbank
Şube : Etiler
Iban : TR08 0001 5001 5800 7306 4878 41
Alıcı Hesap : Nişantaşı Üniversitesi
Açıklama: Öğrenci Adı, Soyadı ve T.C Kimlik Numarası yazılmalıdır.
Açıklama kısmında bilgileri eksik/hatalı olan ödemeler işleme alınmayacaktır. Eksik ve hatalı işlemlerden kaynaklı gecikme nedeniyle üniversite mesuliyet kabul etmemektedir.
2: Kredi Kartı Yöntemi
Eğitim ücretinizi Axess, Bonus, Maximum, Card Finans, Paraf, Bank Kart Combo, Sağlam Kart, AlBaraka, Garanti Miles&Smiles ve Qnb Miles&Smiles kartlarına en fazla 9 taksit, World karta ise en fazla 8 taksit şeklinde ödeyebilirsiniz.
Kredi kartı ile yapılacak taksitli işlemlerde, bankaların uygulamış olduğu komisyon oranları eğitim ücreti üzerine yansıtılmaktadır.
American Express kartları ile işlem yapılmamaktadır.
3: Vade Farksız, Taksitli Ödeme (OTS-Otomatik Tahsilat Sistemi)
DENİZBANK (ZEYTİNBURNU ŞUBESİ)*
Üniversitemizin Denizbank ile yapmış olduğu iş birliği neticesinde bankanın koşullarına uygun bulduğu öğrenci/velilere yıllık Eğitim-Öğretim ücretinin tamamına kadar limit tahsis edilir. Banka kanalı ile tanımlanan limit dahilinde 9 aya kadar herhangi bir faiz uygulanmaksızın eşit taksitler halinde ödeme yapılabilir. Dosya masrafı yoktur.
*Kayıt tarihleri süresince Denizbank Şubesi Üniversite Kampüsümüz içerisinde bulunacaktır. Ayrıca şubeye gitmeye gerek kalmayacaktır.
OTS (OKUL TAHSİLAT SİSTEMİ) ŞARTLARI
*E-DEVLET ŞİFRENİZ ve aşağıda belirtilen gelir belgelerini eksiksiz temin etmeniz gerekmektedir. Ayrıca OTS başvurusunun kolayca onaylanabilmesi için KKB (Kredi Kayıt Bürosu) puanınızın olumlu olması gerekmektedir.
Özel sektör çalışanları: Maaş Bordrosu (Kaşeli ve ıslak İmzalı) Bordroyu İmzalayan İş Yerine Ait İmza Sirküleri, SGK Tescil ve Hizmet dökümü (E- Devletten Barkotlu)
Kamu Çalışanları: Maaş Bordrosu (e-Devletten Barkotlu belge)
İşveren için: Vergi Levhası, Son 3 Dönem Beyanname
Emekli için: 4a/4b/4c Emekli Aylık Bilgisi
Detaylı bilgi için: 0212 210 10 10